Tahniah! Jika anda mencari rahsia dan teknik-teknik unggul untuk membuat pelaburan emas di Malaysia dengan betul, tepat, selamat maka anda telahpun tiba di laman web yang betul. Saya akan MEMBONGKARKAN kepada anda rahsia pelaburan emas …

Segala cara, teknik, kaedah dan rahsia besar selama ini yang disimpan rapi oleh ‘tokey-tokey emas’ & para pelabur emas bagaimana meraka buat duit senyap-senyap tak kira ekonomi jatuh merudum atau tidak. Semuanya akan didedahkan kepada anda dalam laman web ini satu-persatu …

 

Dari Meja: Syukor Hashim, Mentor Ilmu Pelaburan Emas #1 Malaysia
Admin: blog pelaburan emas terkemuka www.jutawanemas.com
Tarikh:
FB: http://www.facebook.com/syukor 
RE: Membongkar Rahsia Bagaimana Anda Boleh Menggunakan Emas Sebagai Magnet Kekayaan Selama-lamanya.

Salam Hormat dan Salam Sejahtera buat bakal jutawan emas,

Pastinya anda akan bersetuju jika saya katakan bahawa emas ialah kekayaan yang sebenar sejak zaman-berzaman lamanya.

Dalam bahasa mudahnya, sesiapa yang memiliki emas, dia memiliki kekayaan. Ia melambangkan harta kekayaan serta melambangkan status yang tinggi dan bukan semua orang layak memiliki dan membina kekayaan melalui emas.

Sejak zaman tamadun mesir purba @ Firaun sehinggalah ke hari ini, emas dianggap sebagai simbol kekayaan, kekuasaan dan kecantikan.

Dengan kata lain siapa ada emas, dia kaya!

Akan tetapi, satu hakikat yang tidak ramai orang ketahui ialah EMAS ADALAH MAGNET KEKAYAAN! Dengan mengetahui rahsia emas, anda akan menarik kekayaan kepada anda!

Saya akan dedahkan kepada anda caranya nanti.

Sebelum itu, mari saya bertanya kepada anda beberapa persoalan berkenaan pelaburan yang berpotensi memberi keuntungan kepada anda…

Apakah Ciri-Ciri Pelaburan Yang Sesuai Untuk Membina Kekayaan?

Jikalau kita berbicara mengenai peluang-peluang pelaburan yang bersepah-sepah ada di luar sana, tentunya terdapat beberapa persoalan yang bermain-main difikiran anda.

Anda pun sudah mula sedar, untuk terus membina kekayaan dan gandakan wang anda menjadi lebih banyak, anda perlu melaburkannya.

Jikalau hanya mengharapkan wang gaji bulanan daripada pekerjaan tetap anda sahaja semata-mata, memang jangan haraplah anda mampu jadi kaya dan hidup senang dikemudian hari.

Kalau diberi peluang untuk melaburkan wang anda, pastinya perkara-perkara berikut menjadi kriteria utama atau ciri-ciri pilihan anda:

Pelaburan yang mampu memberi pulangan keuntungan tahunan melebihi 15-20% jauh lebih baik daripada ASB, Simpanan Tetap (FD), unit trust, mutual fund atau takaful.

Risikonya adalah yang PALING rendah untuk mengalami kerugian. Dalam bahasa mudahnya, duit yang anda labur tu tak ‘hangus’ begitu sahaja. Anda inginkan pelaburan yang PALING selamat.

Pelaburan yang tak perlu anda nak bersusah-payah tengok graf depan PC siang-malam-pagi-petang. Contoh di sini adalah seperti pelaburan di pasaran saham atau FOREX. Risiko untuk anda hilang duit memang tinggi kalau tak sentiasa pantau pergerakan graf!

Mempunyai tahap ‘kecairan’ yang tinggi. Maksud kecairan ialah keboleh-upayaan untuk pelaburan anda itu ditukarkan semula kepada wang tunai pada bila-bila masa. Mana tahu tiba-tiba anda memerlukan wang tunai dalam keadaan yang terdesak.

Pelaburan yang kalis inflasi. Wang yang anda laburkan itu tidak mengalami susut nilai dari segi matawang. Tak kira walaupun nilai matawang jatuh akibat inflasi, pelaburan anda masih kekal nilainya. Malah bertambah-tambah nilai pulangannya.

Tak perlukan modal besar berpuluh-puluh ribu RM seperti pelaburan hartanah. Belum masuk lagi soal urusan prosedur jual-beli, urusan dokumen, serta upah lawyer untuk pemilikan hartanah tersebut. Makan masa berbulan-bulan baru settle.

Jenis pelaburan yang boleh membuatkan anda berasa bangga apabila bercakap mengenainya bersama-sama rakan, ahli keluarga dan sanak-saudara anda. Bukan seperti kalau anda join MLM atau Insurans. Memang CONFIRM saya gerenti, anda pun macam ‘malu-malu kucing’ untuk nak bagitahu yang anda sedang jalankan perniagaan tersebut.

 

Owh, memang seronok bukan kalau ada satu jenis pelaburan yang benar-benar memenuhi ciri-ciri di atas tu?

“Encik Syukor, ada ke pelaburan yang macam tu sekali?” anda tanya saya.

Pelaburan yang dimaksudkan adalah yang lain dan tak bukan …

“Pelaburan Emas”

Tapi, sebelum kita pergi lebih jauh dengan lebih mendalam tentang pelaburan emas ini, adalah lebih elok jika saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu kepada anda.

Penting untuk anda benar-benar kenal dengan siapa ‘pemberi nasihat’ kepada anda.

Lebih-lebih lagi hal-hal berkaitan dengan wang & pelaburan seperti pelaburan emas ini.

Siapakah Saya ? Mari Kita Berkenalan Terlebih Dahulu...

Nama saya Syukor Hashim.

Saya merupakan pelabur emas, peniaga dan mentor emas SEPENUH MASA. Saya adalah Pengurus Besar untuk Public Dinar Sdn. Bhd, anak syarikat Public Gold Marketing Sdn. Bhd. sebuah syarikat perdagangan emas dan perak, antara yang terbesar di Malaysia.

Tanggungjawab saya ialah mendidik masyarakat Malaysia mengenai kepentingan menyimpan emas sebagai aset @ harta kekayaan individu. Saya aktif memberikan ceramah dan seminar pendidikan PERCUMA kepada seluruh rakyat Malaysia mengenai pelaburan emas. Bukan setakat Malaysia, saya juga telah memberikan seminar pelaburan emas di Singapura dan Brunei Darussalam.

Saya merupakan Admin dan pemilik blog yang terkenal di Malaysia di dalam topik pelaburan emas. Anda google sahaja di internet tentang "Pelaburan emas" maka anda pasti menemui blog saya iaitu www.jutawanemas.com

Saya telah menulis tentang pelaburan emas di Malaysia sejak tahun 2008 lagi.

JutawanEmas.com - Blog Nombor 1 Pelaburan Emas Di Malaysia

Anda boleh lihat dan layarinya di www.jutawanemas.com untuk dapatkan ilmu-ilmu tentang pelaburan emas secara percuma.

Berikut adalah gambar-gambar seminar-seminar percuma tentang pelaburan emas yang telah saya kendalikan:

Sehingga kini, saya aktif menganjurkan seminar-seminar ini secara percuma di seluruh Malaysia.

Bukan itu sahaja, saya turut ada menganjurkan seminar  mengenai “Analisis Teknikal Harga Emas” di Kuala Lumpur. Seminar Analisis Teknikal Harga Emas ini bertujuan berkongsi rahsia tentang kaedah membeli emas berpandukan graf harga emas. Ia bertujuan memaksimumkan keuntungan pelabur emas kerana mereka boleh mengenalpasti peluang membeli emas ketika harganya sedang jatuh.

Inilah sebahagian daripada gambar-gambar saya bersama peserta-peserta seminar dan anak didik saya di seluruh Malaysia:

Anda boleh lihat sendiri sambutan yang sungguh menggalakkan daripada mereka ini bukan?

Mereka ini semua adalah anak didik bimbingan saya yang sanggup melaburkan beratus-ratus Ringgit seorang hanya untuk menghadiri seminar seperti ini!

Selain itu, anda boleh lihat sendiri bukti bahawa saya adalah pengkaji dan pengamal ilmu pelaburan emas yang sangat serius.

Saya telah belanjakan belasan ribu Ringgit Malaysia untuk mendalami ilmu pelaburan emas dengan betul:

Sebahagian buku-buku rujukan yang telah saya beli sendiri dan kaji dengan mendalam tentang pelaburan emas.

 

Akan tetapi, terus-terang saya katakan, bukan semua buku-buku dan sumber ilmu tersebut boleh didapati dengan mudah di Malaysia atau artikel-artikel dari Internet.

Saya sendiri sanggup mendapatkan buku-buku tersebut daripada Amazon.com iaitu gedung buku online Nombor 1 di dunia:

Walaupun saya telah berabis ribuan Ringgit untuk dapatkan ilmu-ilmu emas ini, tetapi hasil daripada mengamalkannya memang cukup-cukup lumayan dan menguntungkan.

Kalau tak, macam mana saya boleh jadi full-time gold investor. Betul tak?

Memandangkan kepakaran saya di dalam bidang pelaburan emas semakin mendapat perhatian, saya telah ditemuramah oleh pelbagai jenis media seperti tv dan surat khabar.

Anda boleh lihat video di bawah, saya pernah ditemuramah oleh pihak TV9 dan TV1 (Biz Malaysia) dalam segmen khas  "Pelaburan Emas".

Jom tonton temuramah saya LIVE di Berita TV9 dan TV1:

*Rakaman temuramah ini melibatkan saya dan beberapa pakar pelaburan emas Malaysia yang lain. Untuk sesi saya, anda boleh lihat pada minit ke 0:25-1:06 dan juga pada minit ke 4:05-4:24

Rakaman saya ditemuramah oleh wartawan Berita TV9. Anda boleh tonton video ini hingga tamat untuk mengetahui juga serba-sedikit tentang pelaburan emas yang sebenar.

 

Ini pula adalah video temuramah saya secara LANGSUNG oleh TV1, di dalam rancangan Biz Malaysia untuk segmen khas "Potensi Pelaburan Emas".

Rakaman saya ditemuramah oleh pengacara Biz Malaysia TV1, Puan Hazlin. Anda boleh tonton video ini hingga tamat untuk mengetahui juga serba-sedikit tentang isu-isu semasa pelaburan emas.

 

Anda sudah tonton kedua video rakaman tersebut?

Ribuan terima kasih saya ucapkan jika anda sudah selesai menontonnya.

Jika belum, saya amat sarankan anda tonton hingga habis video tersebut dulu. Tak lama, hanya ambil masa dalam 8 dan 15 minit sahaja.

Sekarang, mari saya kongsikan bersama anda dengan lebih mendalam tentang pelaburan emas ini.

Salah-satu sebab UTAMA mengapa anda perlu melabur dalam emas ialah kerana pulangannya adalah sangat-sangat menguntungkan.

Mari kita lihat buktinya …

Pelaburan Emas PASTI MENGUNTUNGKAN Di dalam Jangka Masa Panjang!

Graf berikut menunjukkan harga emas sejak 10 tahun yang lalu, bermula dari 2001 hinggalah 2011:

Graf harga emas untuk 10 tahun diambil daripada laman web www.kitco.com

 

Graf di atas diambil daripada laman web Kitco.com iaitu sebuah laman web rujukan utama dunia bagi harga pasaran emas.

Berdasarkan graf di atas, dapat kita simpulkan bahawa sejak 10 tahun yang lalu harga emas telah meningkat naik daripada USD271.50/Oz kepada USD1900.30/Oz.

Ini merupakan kenaikan 600% bersamaan dengan purata 60% setahun!

Saya tanya anda, ada ke pelaburan di muka bumi ini yang boleh memberi pulangan keuntungan sebanyak 60% setahun dan dijamin selamat?

Memang tiada.

Tapi emas sangat berpotensi memberi pulangan keuntungan kepada anda sebanyak itu untuk jangka masa panjang.

Berdasarkan hasil kajian & pembacaan saya, untuk menilai sesuatu pelaburan itu, kita perlu melihat ‘track-record’ trend pada tahun-tahun sebelumnya. Dalam dunia pelaburan, trend tidak akan sesekali ‘menipu’ anda. Ianya akan berulang.

Untuk pengetahuan anda juga, orang dulu-dulu pun telah mula menghargai nilai emas yang boleh membina dan menjamin kekayaan sebenar mereka.

Berikut saya kongsikan bersama anda 1 Kajian kes yang telah membuktikan hal ini …

 

Kajian Kes: Emas Mampu Membantu Manusia Membina Kehidupan Baru .

Gambar di atas menunjukkan pelarian Vietnam yang melarikan diri menaiki bot ketika Perang Vietnam 1955-1975

Imej di atas menunjukkan Emas Kim-Thanh yang dibawa oleh pelarian Vietnam tersebut sebagai harta mereka untuk membina hidup baru di negara-negara lain serata dunia.

OK, kisahnya begini …

Ketika perang Vietnam sekitar tahun 1970an, beribu-ribu rakyat Vietnam telah melarikan diri akibat daripada peperangan yang melanda negara mereka.

Mereka telah meninggalkan kampung halaman mereka dengan menjual seluruh harta benda mereka seperti rumah, tanah, kebun dan ternakan mereka. Kesemuanya telah ditukarkan kepada bentuk emas (Contohnya Emas Kim-Thanh (seperti dalam gambar di atas)).

Mereka sedar emas diterima di seluruh dunia sebagai benda berharga. Tidak seperti wang kertas  Vietnam. Sudah tentunya wang kertas Vietnam tidak diterima di luar negara Vietnam.

Dengan menyimpan emas, pelarian Vietnam ini boleh memulakan hidup baru mereka dengan mudah di negara-negara persinggahan mereka. Mereka boleh menukar emas ini kepada matawang tempatan dan makanan.

Anda nampak tak? Betapa bijaknya pelarian Vietnam ini.

Tiada sebab mengapa anda pun tidak berfikiran seperti mereka ini.

Ok, selesai tentang kajian kes ini.

Mari Lihat Potensi Besar Keuntungan Pelaburan Emas

Saya pasti anda sudah yakin dengan potensi besar pelaburan emas. Ia mampu membina kekayaan dan mengekalkan kekayaan yang  anda bina..

Di dalam jangkamasa panjang harga emas memang berada di dalam trend kenaikan.

“Semakin tinggi harga emas yang telah anda miliki, semakin kayalah anda”

 

Bagaimana saya hendak bermula? Mungkin ini soalan yang berlegar-legar di minda anda..

Anda pun sedar, semakin awal anda mulakannya, makin besar keuntungan yang bakal anda perolehi kelak pada masa hadapan.

Akan tetapi sebelum anda benar-benar ingin memulakan pelaburan emas dan kaut pulangan semaksimum yang mungkin melaluinya, anda dirundung pelbagai persoalan.

Banyak kemusykilan, dilema, dan keraguan yang mula bermain-main dalam fikiran anda.

Saya faham. Saya sendiri suatu ketika dahulu pernah melalui pengalaman seperti anda ini.

Saya Faham, Anda Dilanda Pelbagai Kemusykilan & Persoalan Sebelum Ingin Bermula. Betul Tak?

Sebarang pelaburan bernilai tinggi yang melibatkan wang hasil penat-lelah anda bekerja merupakan sesuatu perkara yang perlu dibuat dengan serius.

Ya, saya sendiri pun mempunyai prinsip seperti itu.

Hal ini termasuklah dalam hal pelaburan emas..

Saya faham, sebelum ingin bermula dengan pelaburan emas ini, anda tentunya dilanda pelbagai persoalan seperti...

  • Tak tahu nak cari di mana sumber-sumber rujukan berkaitan ilmu emas ini. Sumber berbahasa Malaysia sangat terhad, yang banyak ada dalam Inggers di Internet. Tu pun makin banyak dibaca, makin naik pening jadinya.
  • Kurang pasti nak bermula dari mana untuk langkah-langkah melabur dalam emas khususnya di Malaysia ini dengan selamat.
  • Tak jumpa ‘Tok Guru’ atau ‘Sifu’ di Malaysia yang berkredibiliti tinggi dan dipercayai boleh mengajar anda dengan langkah-demi-langkah tentang pelaburan emas di Malaysia ni. Anda perlukan bimbingan yang jelas agar kelak pelaburan anda tidak rugi.
  • Takut rugi. Bila ilmu takde, memang mudah untuk rugi. Tapi kalau ada ilmu yang betul disusuli dengan langkah tindakan yang tepat, risiko kerugian boleh dihapuskan.
  • Macam mana nak tahu rahsia dan teknik yang PROVEN telah terbukti berkesan bagi memaksimumkan sehabis mungkin pulangan daripada pelaburan emas.

Kini, anda dah tak perlu risau dan khuatir lagi.

Kesemua persoalan, kemusykilan dan permasalahan di atas anda akan selesai sama sekali!

Segalanya saya sendiri yang akan bimbing anda, langkah-demi-langkah melalui satu panduan lengkap pelaburan emas hasil tulisan saya sendiri …

(Buku ini adalah dalam bentuk FIZIKAL dan file softcopy PDF. Anda akan mendapat kedua-dua versi sekaligus. Anda boleh download serta-merta versi PDF setelah bayaran anda disahkan dan boleh dibaca di komputer. Versi buku fizikal akan diposkan ke alamat anda)

Di dalam buku dan ebook inilah saya telah menghimpunkan segala ilmu, rahsia, teknik, dan kaedah yang saya sendiri lakukan dalam menjana kekayaan dengan emas.

Ebook ini mengandungi 190 mukasurat yang padat dengan pelbagai tips serta ilmu tentang pelaburan emas. 

Pendek kata, setelah anda habis membaca buku  ini, anda dijamin boleh terus mulakan pelaburan emas anda.

Klik butang tempahan di bawah untuk buat tempahan buku + ebook ini:

Mari kita lihat apakah isi kandungan ebook ini serta manfaat & kelebihan yang bakal anda perolehi setelah anda habis membacanya …

Mengapa Anda Perlu Menyimpan Emas

  • Bab pertama ini adalah LANGKAH PERTAMA anda sebelum memulakan pelaburan emas itu sendiri. Langkah ini adalah – persiapan dari segi minda anda sendiri atau juga disebut mind-setting.
  • Anda akan diberi pemahaman jelas dengan contoh-contoh sebenar real-life berdasarkan fakta sejarah mengapa emas adalah pelaburan yang paling untung dan selamat di dunia ini.
  • Terdapat 5 sebab utama akan dibongkarkan kepada anda secara lebih mendalam mengapa anda perlu melabur dalam emas.
  • Setelah anda habis baca topik pertama ini, mental anda sudah bersedia dan anda akan terus bermotivasi tinggi untuk memulakan pelaburan emas.

Bagaimana Membuat Pelaburan Emas
Di Malaysia?

  • 3 kaedah utama akan didedahkan secara terperinci bagaimana anda boleh membuat pelaburan emas di Malaysia.
  • Tujuan anda perlu menguasai dan mendalami setiap kaedah adalah supaya anda mampu membuat pilihan bijak serta mengetahui kaedah PALING untung seterusnya boleh memberi pulangan paling MAKSIMUM. Jika anda hanya hadkan pilihan anda, ini bermakna anda mengehadkan juga potensi penjanaan keuntungan pulangan maksimum anda.
  • Pendedahan 7 institusi kewangan di Malaysia yang menawarkan peluang pelaburan emas fizikal. Anda akan didedahkan bagaimana untuk melakukannya langkah-demi-langkah, kelebihan serta kekurangan setiap institusi – Mukasurat 28
  • Pembongkaran 3 kajian kes hasil pengalaman saya sendiri keburukan membeli emas daripada ____________. Jangan buat kesilapan yang pernah saya lakukan ini – Mukasurat 57
  • Penerangan jelas, lengkap dan terperinci 5 institusi perbankan Malaysia yang menawarkan Akaun Simpanan Emas. Jika anda tidak ingin menyimpan emas fizikal, inilah pilihan anda. Anda akan diberi penjelasan lengkap bagaimana, syarat-syarat, kelebihan serta kelemahan setiap akaun.
  • Kelebihan pelaburan emas melalui barangan kemas seperti rantai leher, rantai tangan, _______ dan _______. Salah-satu kelebihannya andalah anda boleh gadai dan guna teknik manipulasi Ar-Rahnu bagi mendapatkan ‘wang tunai segara!’
  • Kajian Kes: Bukti bagaimana saya telah berjaya buat untung sebanyak 85.3% dalam masa 4 tahun (purata keuntungan 21.3% setahun!) - Mukasurat 75
  • TIPS RAHSIA: 6 tips rahsia real-life bagaimana saya sendiri telah berjaya memaksimumkan keuntungan melalui pelaburan emas barangan kemas. Anda boleh ikut langkah-demi-langkah hasil pengalaman saya sendiri ini – Mukasurat 76
  • 7 kelebihan membeli barangan kemas jenis ___________. Inilah pilihan terbaik yang pernah saya jumpa dalam membuat pelaburan emas barangan kemas. Anda turut akan dibongkarkan ‘lubuk rahsia’ untuk dapatkan barangan kemas jenis ini – Mukasurat 80
  • EKSKLUSIF: Pembongkaran kesimpulan dan komen-komen saya dalam setiap kategori kaedah pelaburan emas. Kaedah mana satukah yang akan memberi keuntungan TERBAIK dan PALING maksimum. Anda ikut sahaja saranan saya, CONFIRM anda untung besar dengan pelaburan emas!

Faktor-Faktor Yang Perlu Diambil Kira Sebelum Membeli Emas Pelaburan

  • 6 faktor yang WAJIB anda tahu dan ambil kira sebelum membuat pelaburan emas melalui mana-mana kaedah. Dengan mengambil kira kesemua faktor ini, anda mampu mendapat pulangan yang paling maksimum dan risiko rugi paling rendah.
  • Faktor pertama iaitu dengan mengambil kira nilai ______. Anda akan diterangkan apa itu nilai ______, bagaimana mengiranya dan jadual perbandingan nilai ______ bagi kesemua akaun simpanan emas di Malaysia – Mukasurat 86
  • Faktor kedua iaitu harga emas ___ ____. Lebih rendah harga emas ___ ____, lebih tinggi nilai belian emas anda kelak lalu anda mampu memaksimumkan keuntungan.
  • Faktor ketiga ialah mana satu lebih untung, pelaburan emas fizikal atau pelaburan akaun simpanan emas? Salah-satu kaedah pelaburan ini membolehkan anda dapatkan ‘duit percuma’ jika anda pandai memanipulasinya secara ‘halal’ - Mukasurat 88.
  • Faktor keempat akan membincangkan _________ emas. Dengan mengetahuinya, anda boleh elakkan diri anda tertipu kelak oleh penjual emas.
  • Dengan mengetahui dan mengambil kira faktor kelima pula, anda mampu meningkatkan lagi aset pelaburan emas anda ketika emas dijual pada ‘harga borong’. 1-2 tahun kemudian, hasil pulangan keuntungan anda adalah berlipat-kali ganda.
  • Faktor keenam ini mampu menunjukkan kepada anda bagaimana anda mampu mengurangkan atau menghapuskan sama sekali risiko pelaburan emas melalui emas fizikal anda.
  • PEMBONGKARAN EKSKLUSIF: Adakah selama ini anda berpendapat pelaburan emas melalui Akaun Simpanan Emas adalah paling selamat dan menguntungkan? Jawapannya adalah SALAH! Kaedah pelaburan emas yang boleh memberi anda keuntungan pulangan PALING MAKSIMUM adalah __________. Ianya akan dibongkarkan dalam topik ini.

Harga Emas Di Malaysia Dan Dunia

  • Langkah-langkah bagaimana pengiraan emas dunia dalam nilai USD ditukarkan kepada RM. Jalan pengiraan yang praktikal dan mudah ini boleh membantu anda menentukan harga emas semasa serta membuat keputusan tepat samada untuk beli atau jual emas anda.
  • Bagaimana mengetahui harga emas barang kemas semasa di Malaysia. Penting untuk anda jika ingin tambahkan portfolio pelaburan emas melalui barang kemas.
  • Pendedahan kemahiran asas analisis teknikal harga emas. Terus-terang saya katakan kepada anda, anda perlu tahu serba-sedikit membaca graf pergerakan harga emas semasa untuk menjadi pelabur yang profesional. Dengan ini, anda mampu ‘meramal’ harga emas dalam jangka masa singkat.

Bagaimanakah Menjana Keuntungan Dengan Pelaburan Emas?

  • 6 ciri yang WAJIB anda tanamkan dalam diri anda sebelum anda mula melabur dalam emas. Jika anda gagal untuk lengkapkan diri anda dengan ciri-ciri ini, peluang anda untuk GAGAL dalam pelaburan emas memang sangat cerah!
  • Pelan Tindakan langkah-langkah mudah yang anda perlu terus lakukan sejurus habis membaca ebook panduan ini. Terdapat 3 langkah semuanya, Langkah Pertama ialah mula ____ emas, Langkah Kedua ialah ____ emas secara _____, Langkah Ketiga ialah _________ ____ emas ketika _________. Mukasurat 97
  • TEKNIK RAHSIA: Pembongkaran Teknik Pe________ Kos yang boleh anda aplikasi bagi memaksimumkan lagi keuntungan pulangan pelaburan emas anda hingga 102%! – Mukasurat 98
  • 6 teknik rahsia ‘panas’ lain yang anda boleh gunakan bagi melipat gandakan pulangan pelaburan emas anda. Anda akan rugi besar kalau tidak mengamalkan walaupun salah-satu teknik ini.
  • TEKNIK #3: Buat ________ & ____ emas ______. Ini merupakan salah-satu teknik ‘panas’ yang saya sendiri pernah lakukan. Dalam teknik ini anda akan didedahkan bagaimana saya mulakan pelaburan emas TANPA modal sendiri. Ya, saya ulanginya, TANPA modal sendiri! Anda turut boleh melakukannya – Mukasurat 106
  • Dan 5 teknik lain yang memang julung-julung kali dibongkarkan. Terus-terang saya katakan, memang belum pernah mana-mana buku rujukan atau sesiapa pun di Malaysia ini yang pernah mendedahkan teknik-teknik rahsia ini. Dengan mengikuti teknik-teknik ini, impian anda untuk mencapai status jutawan emas akan lebih cerah dan cepat.

Ar-Rahnu (Pajak Gadai Islam)

  • 9 kelebihan Ar-Rahnu berbanding pajak gadai konvensional. Disamping hukumnnya yang halal dan sah dalam Islam, terdapat banyak lagi kelebihan yang akan didedahkan.
  • Segala selok-belok berkenaan dengan Ar-Rahnu akan dibimbing oleh saya sendiri untuk anda. Anda akan lebih faham dengan jelas dan terperinci - Mukasurat 126
  • Penerangan secara mendalam tentang Ar-Rahnu Bank Rakyat dan 2 jenisnya iaitu Ar-Rahnu & Az-Zahab.
  • Langkah-demi-langkah bagaimana mengira nilai marhum, nilai pinjaman dan upah simpan pelaburan emas fizikal anda.
  • Pendedahan Teknik Overlap iaitu anda boleh gunakannya untuk menggandakan keuntungan pelaburan emas anda dengan Ar-Rahnu – Mukasurat 129
  • 4 keistimewaan Ar-Rahnu yang perlu anda tahu bagi memantapkan lagi ilmu pelaburan emas anda secara lebih Islamik.
  • TEKNIK ‘HOT’: Keseluruhan topik Ar-Rahnu ini sebenarnya akan mengajar anda apakah keuntungan membuat pelaburan emas fizikal kemudian digadaikan di Institusi Ar-Rahnu untuk mendapatkan ‘wang tunai pantas’. Ini bagaikan anda mampu mendapatkan ‘duit terpijak!’

Bacaan Tambahan Mengenai Pelaburan Emas

  • 2 sumber ‘lubuk rahsia’ utama saya dapatkan bahan-bahan bacaan bagi ilmu pelaburan emas– Mukasurat 131
  • Dengan mengetahui sumber-sumber maklumat ini, anda boleh dapatkan bahan-bahan bacaan tambahan yang sangat sukar didapati di Malaysia. Jika anda memperolehi ilmu tambahan ini, anda akan lebih terus maju mendahului pelabur-pelabur emas yang lain.

Mengikuti Perkembangan Pasaran Emas

  • Apakah dia 4 faktor yang mempengaruhi harga emas dunia secara asasnya. Anda perlu juga menguasai serba-sedikit ilmu asas tentang pergerakan harga emas dunia agar anda mampu membuat keputusan lebih bijak – Muksurat 133
  • 4 sumber rahsia secara online di mana anda boleh dapatkan maklumat situasi pasaran emas dunia secara real-time. Kini maklumat ada di hujung jari anda sahaja!
  • 3 laman web yang menawarkan perkhidmatan langganan newsletter PERCUMA tentang ilmu-ilmu pelaburan emas. Dengan melanggannya, anda akan menjadi pelabur emas yang lebih berkeyakinan tinggi dan tidak mudah tertipu.

Skim Pelaburan Emas

  • Bagaimana untuk mengenali peluang pelaburan emas yang benar dan tulen mengikut garis-tetapan pihak Bank Negara Malaysia.
  • Memahami apakah itu sebenarnya ‘skim pelaburan emas’. Adakah ianya boleh dipercayai?
  • Bagaimana anda boleh mengenali ‘skim cepat kaya’ yang ‘bertopengkan’ nama pelaburan emas sahaja.
  • Penting untuk anda mempelajari topik ini agar diri anda akan lebih selamat dan tidak mudah percaya dengan jeratan skim-skim cepat kaya berkaitan emas. Usah biarkan wang anda lesap-lebur begitu sahaja tanpa ilmu dan panduan yang betul.

Zakat Emas

  • Pendedahan bagaimana pengiraan zakat emas dilakukan dalam 2 situasi iaitu Zakat Emas Yang Tidak Dipakai (disimpan) & Zakat Emas Yang Dipakai (sebagai perhiasan).
  • Pelbagai soalah-soalan lazim berserta jawapan yang sering ditanya oleh orang ramai tentang zakat emas serta hukum-hakamnya.
  • Topik yang saya kira amat penting bagi anda yang beragama Islam agar pulangan rezeki yang anda perolehi melalui pelaburan emas akan diberkati dan ditambah-tambahkan lagi oleh Allah SWT. InsyaAllah.

Menyimpan Emas Anda Dengan Selamat

  • Anda rasakan buat pelaburan emas secara fizikal itu tidak selamat? Itu semua DUSTA dan pembohongan semata-mata. Anda memang rugi besar kalau tak buat pelaburan emas fizikal. Saya pun memang nak anda untung besar melalui emas fizikal.
  • 4 cara telah terbukti berkesan dan selamat bagaimana anda boleh menyimpan emas fizikal anda.
  • Cara-cara yang ditunjukkan ini tidak semestinya anda perlu simpannya sendiri di rumah anda.
  • Cara Keempat anda akan didedahkan bagaimana caranya untuk menyimpan emas di Peti Deposit Selamat 2 ‘institusi rahsia’ ini.
  • Semuanya akan diterangkan secara lengkap dan terperinci merangkumi proses, maklumat dan alamat yang perlu dihubungi setiap institusi tersebut.
  • Kini, anda tak perlu rasa risau dan resah sampai tak boleh tidur malam kerana membuat pelaburan emas fizikal.

Fuh, itulah dia isi kandungan dalam buku ini.

Hebat bukan?

Sebelum itu, saya ingin tawarkan kepada anda untuk dapatkan preview buku “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas” secara PERCUMA (6MB pdf file).

Anda boleh download dengan masukkan Nama & Email anda pada kotak di bawah ini:


Anda boleh lihat sendiri dan nilaikan isi kandungan sebenar buku ini.

Apa Kata Mereka Yang Telah Membaca
Buku Ini?

Mari saya kongsikan bersama anda testimonial-testimonial serta apa kata mereka yang telah pun memiliki dan membaca ebook “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas” ini …

Bayangkan opsyen-opsyen berikut. Anda seorang yang tidak berpengetahuan tentang pelaburan emas (zero knowledge) tetapi ada wang modal yang mencukupi. Dalam hati ingin benar melabur dalam emas.

Opsyen 1 anda berjumpa dengan perancang kewangan bertauliah (bukan ejen insuran,unit amanah atau perancang pusaka) dan bayar yuran RM1,000 lump sum untuk langkah A ke Z, tanpa follow-up. Opsyen 2 anda pergi ke kedai buku biasa atau online dan beli buku-buku bernilai sekitar RM600 berkaitan pelaburan emas. Kemudian ambil masa sebulan untuk membaca kesemuanya. Kemudian lalui proses "trial & error" seorang diri. Opsyen 3 labur cuma kira-kira sepersepuluh kos Opsyen 1 untuk mendapatkan ilmu emas (bentuk fizikal dan ebook) yang dipraktikkan oleh seorang pakar pelaburan emas yang pernah melalui suka duka pelaburan emas. Forum sokongan untuk pembeli pun ada.

Sekarang saya bertanya kepada anda, opsyen mana yang akan anda pilih biarpun anda tidak tentu akan melabur, sekadar mahu mengutip ilmu atau tidak mahu diperbodohkan oleh penjual emas? Masih tidak tahu jawapan. Saya cadangkan cuba opsyen 3 iaitu buku Tuan Syukor ini. Lepas itu teruskan dengan opsyen 1 dan 2 itupun kalau anda memang nekad menjadi pakar emas.

Sunthara Segar RFP,
Sijil Perancangan Kewangan Islam, BEng (Hons) UKM Penulis Buku-buku Kewangan , Pendidik Kemahiran Kewangan dan Fasilitator Seminar Kewangan
www.suntharasegar.com

 

Pelaburan Untuk Ilmu Yang Betul Boleh Membuatkan Anda Untung Berlipat kali ganda dengan emas!

Baiklah, tentunya anda akan bertanya saya, berapakah harga pelaburan anda untuk memiliki buku + ebook ini? Takkan free kot benda yang sungguh bernilai tinggi ini?

Ya, memang ianya bukanlah percuma.

Setelah anda habis membaca buku dan ebook ini, anda DIJAMIN akan memahami dengan jelas dan terperinci bagaimana anda boleh mulakan terus pelaburan emas di Malaysia.

Segala ilmu, hasil kajian, tips dan cara, serta pengalaman-pengalaman bertahun-tahun lamanya saya dalam menjana keuntungan besar melalui pelaburan emas telah saya bongkarkan dalam buku + ebook ini.

Ini termasuk kos-kos ribuan RM yang saya keluarkan untuk dapatkan ilmu pelaburan emas ini. Saya telah ringkaskan kesemuanya dalam buku “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas”.

Memang semuanya sudah cukup dan memadai.Tiada terma-terma teknikal dan konsep-kosep yang sukar difahami oleh anda.

Bayangkan pontensi anda mampu menjana pulangan ribuan Ringgit melalui pelaburan emas ini pada masa akan datang.

Kalau saya letakkan harga ebook ini sama seperti seminar pelaburan emas yang saya sendiri kendalikan sebanyak RM300, nilainya masih jauh lebih tinggi daripada itu.

Akan tetapi, saya tidak akan kenakan bayaran setinggi itu.

Untuk tempoh masa terhad ini saya berikan anda harga mampu milik untuk mendapatkan ilmu berkaitan pelaburan emas ini. Potongan diskaun saya berikan kepada anda di mana anda hanya perlu laburkan RM300 RM250 RM80 SAHAJA!

Dengan RM80 anda akan mendapat buku fizikal yang akan diposkan ke alamat anda dan versi pdf yang boleh dibaca serta merta di komputer @ Ipad anda.

Dengan pelaburan hanya RM80 ini, anda akan memiliki segala ilmu & pengalaman saya sebagai pelabur emas sepenuh-masa. Segalanya saya dedahkan dalam buku  ini satu-persatu tanpa berselindung apa-apa pun.

Klik butang tempahan di bawah untuk buat tempahan buku + ebook ini:


Ada Tawaran Bonus Tambahan Untuk Anda!

Jangan buat tempahan lagi!

Saya ingin tawarkan kepada anda bonus-bonus tambahan khas untuk anda jika anda dapatkan ebook “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas” dalam masa 24 jam dari sekarang.

Kesemua bonus-bonus ini saya berikan kepada anda PERCUMA tanpa sebarang kos tambahan.

BONUS #1:  Support Eksklusif
(Bernilai RM50)

Setiap pembeli buku “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas” ini akan mendapat support daripada saya melalui Whatsapp, SMS dan e-mail. Anda boleh pilih mana-mana kaedah yang anda mahu.

Di sini anda boleh tanyakan APA sahaja soalan tentang pelaburan emas di Malaysia. 

Saya sendiri akan menjawabnya dan membantu anda.

BONUS #2: Update Ebook “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas” FREE selama-lamanya!
(Bernilai RM350)

Ya, memang apa yang anda baca ini benar!

Semua pembeli buku + ebook ini akan mendapat update di dalam bentuk ebook (pdf) secara PERCUMA untuk selama-lamanya. Setiap kali saya menulis versi terbaru maka anda boleh download secara percuma. Saya mahu anda pandai emas untuk selama-lamanya!

BONUS #3: Khidmat Penghantaran Poslaju Ke Pintu Rumah Anda
(Bernilai RM20)

Saya juga akan hantarkan buku versi fizikal ini ke rumah anda tanpa sebarang kos.

Kos penghantaran adalah PERCUMA sahaja, anda tak perlu bayar kos Poslaju yang saya sediakan khusus buat pencinta ilmu emas seperti anda :)

Memang anda sudah nampak bukan, nilai keseluruhannya yang bakal anda dapat adalah jauh lebih tinggi berbanding harga yang bakal anda laburkan untuk memiliki ebook ini.

Jika anda lihat nilai keseluruhan bonus-bonus tambahan ini ialah RM50 + RM350 + RM20 = berjumlah RM420.

Belum masuk lagi harga buku + ebook ini iaitu RM80, maka jumlah nilai harga keseluruhan pakej ini ialah RM500!

Tapi anda tak perlu bayar sebanyak itu, jumlah pelaburan anda hanyalah RM80 sahaja, iaitu harga buku + ebook.

Klik butang di bawah untuk buat tempahan buku sekarang:

Atau pun adakah anda masih lagi berasa ragu-ragu dan was-was untuk memiliki buku ini?

Sini saya berikan anda jaminan kepuasan 100% atau wang anda akan saya kembalikan:

Anda memang langsung tak rugi apa-apa jika anda dapatkan buku ini. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Malah anda akan untung besar kerana telah dapat satu ilmu baru iaitu ilmu pelaburan emas yang mampu menjana kekayaan untuk anda buat selama-lamanya.

Saya begitu yakin sekali dengan buku tulisan saya ini mampu menjadikan anda daripada seorang yang ‘zero knowledge’ tentang pelaburan emas, dalam masa 3 hari selepas anda mula membaca ebook ini, anda sudah boleh terus mulakan pelaburan emas anda.

Masa Takkan Menunggu Anda, Makin Anda Lambat Makin Rugilah Anda

Apa lagi yang anda tunggu?

Ingat, buat masa ini ada memiliki 2 aset terbesar dan terpenting dalam hidup anda.

Aset tersebut adalah ..

Jika anda tidak menggunakan kedua-duanya dengan bijak dan berhemah, sukar untuk anda membina kekayaan yang mampu menjamin kebahagiaan dalam hidup anda.

Jangan tunggu lama-lama untuk mulakan terus langkah anda melabur dalam sumber alam yang akan sentiasa meningkat nilainya ini. Harga emas akan sentiasa naik, hari ke hari, minggu ke minggu, bulan ke bulan dan tahun ke tahun.

Jika anda tidak mula membeli emas sekarang, anda akan rugi besar untuk mengaut keuntungan lebih tinggi hasil pulangan kenaikan harga emas ini dikemudian hari.

Tetapi sebelum itu, anda perlulah lengkapkan diri anda dengan ILMU pelaburan emas yang betul daripada mereka yang benar-benar boleh dipercayai dan berpengalaman.

Bertindaklah Sekarang Sebelum Terlambat!

Ingat, lagi sekali. MASA tidak menunggu anda. Harga emas akan terus melonjak setiap minggu tanpa menunggu anda.

Mulakan langkah anda membina kekayaan melalui emas dengan panduan dan ilmu yang betul. Dalam masa 3 hari, anda PASTI mampu menguasai ilmu pelaburan emas dengan membaca ebook “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas” ini.

Ada kemungkinan besar juga saya akan tarik balik tawaran bonus-bonus tambahan secara percuma tadi pada bila-bila masa sahaja!

Anda perlu bertindak sekarang sebelum terlambat. Saya tak berani jamin yang saya akan buka tawaran bonus-bonus tambahan percuma tersebut selama-lamanya.

Klik butang tempah di bawah untuk buat tempahan buku ini SEKARANG:

 

Ya Encik Syukor, saya ingin buat tempahan ebook “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas” pada hari ini. Saya akan mendapat tawaran bonus-bonus tambahan yang bernilai RM420 secara PERCUMA serta mendapat jaminan kepuasan 100% dalam masa 30 hari atau wang saya akan dikembalikan!

Ikhlas,


Syukor Hashim
Mentor Ilmu Pelaburan Emas #1 Malaysia
Admin PelaburanEmas.com
No. h/p: 013-3819901
Email: admin(at)jutawanemas.com

P.S: Usah biarkan diri anda tertipu lagi dengan skim-skim cepat kaya serta pencarian panduan yang boleh memberi bimbingan kepada anda langkah-demi-langkah dalam membina kekayaan sebenar melalui pelaburan emas. Segalanya akan terjawab dalam ebook “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas”.

P.P.S: Segala rahsia, teknik, tips dan pengalaman yang telah TERBUKTI daripada saya sendiri seorang full-time gold investor akan dibongkarkan dalam ebook ini. Pelaburan kecil anda untuk ‘mencuri’ segala ilmu saya hanyalah RM80 sahaja. Klik sini untuk buat tempahan.

P.P.P.S: Dapatkan ebook “Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas” berserta bonus-bonus tambahan yang bernilai RM420 secara PERCUMA. Ada kemungkinan besar saya akan tarik balik tawaran bonus-bonus percuma tersebut pada bila-bila masa. Jangan buang masa lagi, buat tempahan sekarang. Klik sini untuk dapatkannya.

Sila tinggalkan komen anda di bawah: